Sängynpääty vanhasta ovesta
Iki-ihanat lamput ovat makuuhuoneen sisustuksen ydin ja lähtökohta sängynpäätyprojektille . Makuuhuoneesta tapetoitiin vain yksi seinä. Kuvassa seinästä on tapetoitu vasta puolet. Alkuperäinen ideani oli laittaa jotain selkeästi Art deco -tyylistä tapettia. Mies ei kuitenkaan ollut kovin innostunut esittelemistäni vaihtoehdoista, joten päädyin tuollaiseen neutraaliin kompromissiin värien ja kuvioiden suhteen. Värit sopivat olemassaoleviin sinisenharmaisiin tapetteihin ja kuvioina on jugend-henkiset, orgaaniset kasviaiheet. Seinään jätettiin kaarikolo, kun kulkuaukko tukittiin toisesta huoneesta. Sille varmaan jossain vaiheessa keksitään jotain käyttöä. Aika näyttänee, mitä koloon tulee. Sängynpäätyprojekti alkoi vanhan peilioven hankkimisella vuosi sitten. Sellainen löytyi tietysti Torista. Torista on hankittu myös lamput ja fasettihiottu, pitkä peili. Ensimmäiseksi ovesta hiottiin maaleja pois. Edellisiä maalikerroksia oli kaksi: sinisen harmaa ja valkoinen. Mietin tartunta...

Kommentit
Lähetä kommentti